torsdag

shooshoo bloggen ;)
igår va ja hoss björn hehe, när ja kom åh mötte jakke,felicia åh några till så sa jakke att björn gick hem åh ja bah vah varför åh fick värsta chocken åh när jag skulle smsa han åh fråga varför han gick hem så kom han bakifån åh skrämde mej åh såklart så vart jag as rädd hihhi ;$
men i morse så var jag på möte med mamma , det gick bra åh på lördag så kommer det åh hända en sak, jag ska försöka sluta röka lr rättate sagt jag åh mami ;'o , kommer det gå bra ? hahahah hoppas dt xp
åh ist för åh köpa cigg så ska vi typ lägga undan 100 kr typ 5 dagar i veckan, vi ska göra det i typ ett år, sen kommer vi ju typ ha mkt pengar vet ej hur mkt men iallafall sen så ska vi åka bort tydligen för vi kom överens om det på mötet ;p (HOPPAS MAMMA LÄGGER UNDAN PENGAR !!!)
iallafall ska hem strax åh ja fick fett ont i magen nyss ;s
åh imårrn ska jag vara mä isabell :DDDDDD wihu har nt vart med henne sen nyår ;o öhmöhm saknar henne fett mkt.
åh på kvällen imårrn ifall jag ej e mä bella fortfarande så har björn sakt att dt kanske blir fest i helgen ;) åh om det nt blir det så ska han såva hoss mej på fredag (a'

aya herrå pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0