söndag

igår kväll var ja ju i stuvsta , hahha när vi kom dit fanns det ingen dricka kvar , aya xp men kul vare iaf.
vi var där i typ en timme lr något sånt. sen åkte vi hem till björn, där tog jag två mackor va fett hungrig ;'o
efter det la jag mej i sängen åh ja halvsov hela tiden typ, åh när ja höll på åh somna så slog björn mej, asså inte grovt lr va man ska säga, han slog med sitt finger lr a vad man ska säga. men iallafall till slut somna jag i björns famn (a' fast det gör jag nästan alltid xp
idag så var vi bara hemma hoss björn åh chillade, sen vid halv 8 tiden kom tim,jakob,dennis,sigge,kag,turk a de va nog dom, dom var utanför björns port, åh då gick vi till centrum åh sen träffade jag felicia åh två tjejer till på donken, åh dära beställde tim mat xd, sen fortsatte tim,sigge,björn åh jag mot bussen/tåget, jag gick till bussen åh åkte hem, tim åh björn åkte hem till sigge tror jag.

aja ska strax gå åh lägga mej, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0