måndag

idag var jag på tandläkarn hahaha hatar tandläkarn -.-' stoppa upp sina äckliga blåa plast pingrar i min mun åh skrapa på mina tänder och ta spegel åh shit ;s jaja nog om det.
efter tanläkarn gick jag hem till niklas och där va cicci,vi åkte upp till mamma på direkten typ när jag kom dit. sen träffade vi alx åh gustav åh cicci skulle köpa snus åt axl xp ijuh as äckligt.
efter det var jag med sandra vi gjorde inte så mycket,satt vid ladan typ 10 minuter sen ringde robin åh sa att vi kunde komma till honom för han skulle hem. då gick vi till han åh va där ett tag sen gick jag till bussen åh träffade linus åh sa hej åh hejdå för ja skulle till bussen.
sen när jag kom hem så käkade jag åh sen ha jag bara tagit det lungt hemma.
men aja det e fan dags åh sova nu, börjar fucking 8 imorrn -.-'

godnatt :D  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0