söndag

chacha (:
i helgen har jag varit mä björn åh han sov hoss mej i fredags , de va mysmys. i lördags sov vi hela tiden kan man säga sen vid sex åkte vi till huddinge.. åh först träffade vi martin typ nån sekund åh sa hej ,( fettkul det var ju jätte länge sen jag såg honom , typ sist var ju på the voice ;'o). men ahh efter det så gick ja åh björn vidare åh träffade kamilla,adan,eric åh johan sen så kom eldar typ åh shit sen kom marco åh dennis eller a sen så va vi alla hemma hoss björn åh sen så gick en efter en hem runt tolv sen så va ja kvar hoss björn åh tog två tåget hem , åh idag söndag har jag inte gjort så mycket ..

pussehej (:. jag bjuder en bild på björn för att han e så gullig :)))))


Kommentarer
Postat av: neo the ritch biaaatch ♥

NEEEJ FYFAN VAD FUUUUUL!!! SÄMSTA BLOGGEN EVER, VÄX UPP OCH LÄR DIG STAVA DIN LILLA OMOGNA BABIAN, DU E EN JÄVLA NOBODY!!!!!!

2010-02-19 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0